Відключення електроенергії – на жаль, нова українська прадигма, котра після 10 жовтня 2022 року стала буденністю.
Разом зі світлом з багатьох осель зникає й інтернет. Ці речі взаємопов’язані. Аби подавати інтернет-сигнал повинна живитися електроенергією маса різноманітного обладнання. Але інтернет під час відключень енергосистеми, дякуючи кмітливості та завбачливості окремих провайдерів, зникає не з усіх будинків і квартир, а лише з тих, куди його було прокладено за старими технологіями – технологіями так званого “мідного кабеля” або “вітої пари”.
‼️Окремі провайдери впродовж останніх років застосовують нову технологію оптичного інтернету PON. Інтернет-провайдер Nemicom якраз серед тих, хто за останні 2 роки 90-та % своїх нових абонентів провів “приватне” оптоволоконне підключення безпосередньо в будинки чи в квартири. І сьогодні левова частка наших мереж побудована на оптиці. А це означає, що коли в вашу оселю заходить наш кабель, допоки є електроживлення у наших серверних на вузлах, інтернет буде і при вимкненому світлі, за умови, що на оптичних приймачах (абонтерміналах) та роутерах в квартирах абонентів є живлення.
Наразі альтернативне електроживлення компанія Nemicom має на всіх своїх вузлах зв’язку. Це дає можливість подавати сигнал абонентам без централізованого енергопостачання впоодовж 4-10 годин. Кількість годин залежить від потужності джерел. Щодня ми вдосконалюємо систему альтернативного живлення, підсилюючи її потужність. Але інколи віяльні відключення здійснюються не за графіком і тривають довше 4-5 годин, що унеможливлює повне відновлення заряду альтернативних джерел після поновлення енергопостачання.
Хто ж має можливість користуватися інтернетом під час відключень електроенергії?
✅ Приватний сектор за умови оптоволоконного підключення і альтернативного живлення двох девайсів – абонтерміналу (анушки) і роутера. Зазвичай для живлення цього устаткування вистачає 12-ти вольтового mini-ups, генератора або іншого подібного пристосування.
‼️Практично весь приватний сектор, підключений до мережі Nemicom, це технологія оптоволоконного кабелю, а тому і відключення електроенергії не завадять абонентам користуватися інтернетом. Єдина умова: знайти можливість живлення абонтерміналу та роутера.
✅Мешканці багатоквартирних будинків, де Nemicom застосовував технологію оптоволоконного кабелю, тобто проводив мережу безпосередньо в квартиру. При такому підключенні можна користуватися інтернетом. Умова та ж сама: знайти варіанти живлення абонтерміналу та роутера.
⚠️Мешканці багатоповерхових будинків, які підключені до мережі за технологією вітої пари (мідного кабеля) через світчі мають два варіати, аби користуватися інтернетом:
1. Знайти можливість зебезпечити електроживленням світчі.
2. Замовити “приватне” підключення в свої квартири. Цю послугу Nemicom надає. Про вартість можна дізнатися у наших чатах в телеграмі та viber або за телефоном техпідтримки
☎️044 580 8500.
👉Ще раз. Ми щодня модернізуємо мережу, її можливості, здатність працювати на альтернативних джерелах. Служби компанії постійно перебувають в робочому режимі. Щодня, аби сигнал потрапляв до абонентів у період відключень електроенергії, ми витрачаємо додаткові кошти на паливо, нові безперебійники. Паралельно розробляємо девайси, які за нинішнього дефіциту альтернативних джерел допоможуть живити абонтермінали та роутери. Тому окремі звернення про перерахунок абонплати в зв’яку з відключеннями не розглядаємо. Жоден з провайдерів у таких форсмажорних обставинах не буде нічого компенсувати. Більше того, велика кількість українських провайдерів вже заявили про підвищення тарифів на 15-25%. Деякі просять своїх абонентів оплачувати послуги на кілька місяців вперед, щоб мати обігові кошти на модернізацію. Ми наразі нічого подібного не робимо. Тримаємось. Принаймні до кінця року підвищень тарифів не розглядаємо. Нам важко, але ми ці труднощі намагаємось долати.
Такий час. Нам усім потрібно навчитися жити в неординарних умовах. Сьогодніші труднощі та негаразди – це можливість завтра жити у вільній та квітучій країні. Слава Україні!